poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Galaxy ♥

Hey !
No to pora na notkę po przerwie :> Więc dzisiaj trochę o motywie galaxy <33 Tak jak już każdy z Was zauważył nie pojawia sie on tylko na legginsach,spodniach,swetrach czy bandamach ,ale tż na zdjęciach co mnie oczarowało.Ogólnie jestem fanką galaxy w każdym sposobie.Jak narazie niestety w sklepach nie mogę poszukac tych spodni <ok> ,ale w internacie na szczęście są dostępne, więc może latem po nie sięgnę ^^
Za drogie to one nie są ,więc jeśli macie jakieś wątpliwości to na allegro xD
Dobra nie będę Was zanudzać.Kilka zdjęć *.*











No to tyle.Dodałam dzisiaj kilka zestawów do zakładki "My Style" KLIK więc wbijajcie ^^

Anya ♥

Wesołych Świąt ! *.*

4 komentarze:

  1. Super blog!!! ♥
    Również podobają mnie się te motywy :) Bardzo miło się go czyta :D Na pewno wpadę tu kiedyś jeszcze raz, albo i więcej :D
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju kocham motyw galaxy <3 Awwww :3
    Świetny blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog <3 Też jestem tego fanką i zauważyłam że teraz jest już wszedzie ;D W sklepie niedawno widziałam nawet kubek ;> Twój blog bardzo miło się czyta i napewno będe tu wpadać ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za tym motywem.. ale blog podsumowując ciekawy :)
    blog-by-nikaa13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń