środa, 6 marca 2013

Gradze ;_;

No krew mnie zalewa.

Dzisiejsza notka będzie o znęcaniu się na bezbronnymi zwierzątkami. Nie wiem jak można, tak bez powodu np. kopnąć psa. Przecież to jakieś chore. Jak można przywiązać psa do budy i w dodatku dawać mu jedzenie co kilka dni? Nie rozumiem takich ludzi, nie ma dla nich żadnego usprawiedliwienia. Nie rozumiem też prawa polskiego, które ma w czterech literach los  takiej bezbronnej istoty. Ktoś przyłapie jakiegoś kolesia, który bije np. łańcuchem psa, kota czy inne zwierze i zgłosi na policje, ale co dalej? Prawie nic! Polski sąd będzie kazał zapłacić 500 złotych kary, której ten gościu i tak nie zapłaci. Moim zdaniem (chyba nie tylko moim) powinno się taką osobę zamknąć, minimum na 3 lata, w wiezieniu! Gdy tylko widzę jak mój sąsiad bierze psa za skórę na karku i wrzuca go do domu, krew mnie zalewa >.> Ten pies piszczy wtedy wniebogłosy! Ci moi sąsiedzi mają już 3 psy.. Ledwo wiążą koniec z końcem i jeszcze te zwierzaki mają. Jeden pies jest w szopie, dwa inne w domu. Widzę jak te psy są głodne. Sama skóra i kości. BOŻE WIDZISZ, A NIE GRZMISZ! -,-  A teraz parę zdjęć dzięki którym dziś płakałam ;l



 Ży. :<

2 komentarze:

  1. zgadzam się z Tobą! skoro ludzie sobie nie radzą ze zwierzętami to po co je mają? utrudniają życie i sobie i tym zwierzakom... szkoda jest mi tych niewinnych słodziaków, ale niestety niewiele możeby zrobić....

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz 100% rację. Jeśli ludzie nie dają sobie rady ze swoim zwierzętami np. z powodu braku pieniędzy to powinni oddać je w dobre ręce ,a nie się nad nimi znęcać...

    OdpowiedzUsuń