piątek, 8 marca 2013

Rysowanie - styl życia ♥

Hey  Kochani!
Mamy piątek w końcu no.Ale happy jestem.Właśnie wróciłam z Więcborka .. objadłam się kebabem i spać mi się chcę a,le to taki szczegół.Ogólnie ,to jestem teraz w Witosławiu. Lubię być poza domem no ;)Jak narazie dobrze się zapowiada.Chcę już iść do Karoliny ,ale już 20;00 to chyba jutro zrobię jej taką mini niespodziankę i wpadnę niezapowiedzianie. Tak ogólnie ,to wszystko wszyło tak spontanicznie.Niczego nie planowałam i kurczę chyba dłuższy weekend sobie zrobię nie ,no postaram się wrócić w niedzielę xD Ale się tutaj rozpisałam ,a nie o tym notka przecież miała być.. Więc przejdę od razu do tematu...rysowanie.No ,bo niektórzy ogólnie nawet nie zwracają na to uwagi,a ten talent ,ta pasja ,to coś naprawdę pięknego.Nie każdy ma ten dar ,ale jeśli ktoś ma ,to naprawdę trzeba go wykorzystywać ,rozwijać.Szkoda ,że mi nic w plastyce nie wychodzi :/ Myślę,że to co te osoby przelewają na papier jest piękne.Trzeba doceniać ich pracę i wytrwałość.Tak krótko dzisiaj przepraszam ,ale zaczęłam pisać tą notkę o 20;00 a kończę teraz.Spać!Nie ,nie,nie idę po jogurt ten co w tamten piątek (Ży pamiętasz ? )











Anya ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz