poniedziałek, 11 marca 2013

Spacer do biblioteki .

Cześć!
Tutaj Anya ! Do szkoły dzisiaj nie poszłam .. ogólnie ,to do domu jeszcze nie wróciłam.Dzisiaj już chyba pojadę ,ale nic nie wiadomo ,bo pogoda jest straszna.Wszędzie śnieg.Ale tak sobie siedząc pomyślałam ,że wybiorę się do tutejszej biblioteki.No ,więc poszłam.Wypożyczyłam kilka książek ,a dokładniej *Harry Potter i Książę Pół Krwi * Zmierzch Księżyc w Nowiu* Harry Potter i Czara Ognia * No teraz zaczynam czytać HP i Więzień Azkabanu .Nie wiem dlaczego ,ale te książki zaczynają mi się coraz bardziej podobać.Muszę do końca roku szkolnego przeczytać wszystkie ,a w wakacje zabiorę się za " Co za tydzień" też świetna książka.Przeczytałam pierwszą część i na tym niestety się skończyło ,bo potem już nie miałam tak czasu i nie było kiedy pojechać do Witosławia.No ,ale dzisiejsza ''podróż'' do biblioteki przyjemna.Oby więcej takich książek.Miło się czyta je .. fajne,fajne.Teraz jeszcze Zy musi zacząć je czytac no <3 Dobra ,to ja już chyba idę do tych ksiąg *.* Kilka zdjęć na koniec.





Pozdrawiam ♥ !

3 komentarze:

  1. Czytanie książek jest świetne na umilenie czasu, sama uwielbiam czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. superr blog....uwielbiam go i zapraszam do mnie supcio-kawaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. :) świetny post ja kocham czytać ale tylko o wampirach polecam ,,piękni i martwi,, oraz ,,wieczna noc,, zakochałam się w tych książkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń