środa, 6 marca 2013

Rób to w czym jesteś NAJLEPSZY!

Hey Wam !
Jakoś tak brak weny dzisiaj..ale notka oczywiście będzie ^^.Za oknami coraz cieplej co mnie bardzo cieszy ,ale kiedy oglądam prognozę pogody ,to trochę humor mi znika.Chcę ,żeby ta pogoda już ZOSTAŁA!Dzisiejszy dzień normalny.Nic nadzwyczajnego tylko strasznie dużo tej nauki.Miałam dość zaległości ,więc z polaka musiałam ,to wszystko nadrobić.No ,ale nie o tym miało być tylko o pasjach.Tak, tak..No ,bo każdy z nas je ma.Jesteśmy nimi otoczeni ,tylko musimy je wykorzystać.Chodzi mi o ich rozwijanie.Nikt nie jest idealny i dobry we wszystkim,więc róbmy ,to w czym jesteśmy najlepsi.Nie porzucajcie swoich marzeń tylko dlatego ,że się czegoś boicie.. nwm np. braku akceptacji ze strony innych,krytyki.Co do krytyki ,to musimy się nauczyć ją przymować.Wysłuchajmy jej ,żebyśmy mogli poprawić błędy.Więc korzystajcie ze swoich możliwości ,pasji.Róbcie to w czym czujecie się dobrze.Są przeszkody,nie zawsze będzie nam ,to wychodziło tak jak chcemy,ale musimy być wytrwali w tym co robimy.Od dzisiaj nie poddawajcie się.Jeśli pozostawicie swoja marzenia ,to nikt inny za Was ich nie spełni.To właśnie my powinniśmy dbać o nie i dążyć do własnego celu.Mam nadzieję,że mnie rozumiecie i zacznijcie w końcu rozwijać te talenty ,bo z początku to coś niewielkiego ,ale kiedy zaczniesz to rozwijać ,to przemieni się w całe twoje życie..Kilka zdjęć ;)




Wasza Anya ^.^


2 komentarze:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń