niedziela, 3 marca 2013

Wiosennie :)

Hey Wam!
Nie wiem jak tam u Was ,ale u mnie za oknem już wiosennie.W końcu wyczekałam tej zapowiedzi wiosny.Ta pogoda od razu sprawia ,że lepiej się czuję.Niestety marzec będzie dla mnie dość ciężkim miesiącem.Już za miesiąc SPRAWDZIAN KLAS SZÓSTYCH i dlatego właściwie będzie tak ciężko.Dużo nauki .Na szczęście nie jestem sama.Wpadłam nawet na pomysł ,żeby rozwiązywać różne zadanie z poprzednich sprawdzianów z tamtych lat razem z przyjaciółkami♥.Także trochę pracy będzie.No ,ale dobrze ,że już robi się zielono i słonecznie.Czekam wciąż na lato,bo mam już trochę planów,ale o tym to może w następnej notce hmm ?Tak planowałam.W ostatnim czasie też zaczęłam czytać książki z serii Harry Potter.Oglądałam wszystkie filmy itd.,ale książka jednak też wciąga.Zaczęłam czytać ją tak właściwie ,to przez przypadek.W szkole odwołano trzy pierwsze lekcje ,a na świetlicy się nudziłam ,więc wypożyczyłam tą książeczkę i nie żałuję.Zachęcam do czytania całej serii.Ja jestem dopiero w 2 części ,ale do końca roku chcę przeczytać wszystkie,ale czy mi się uda?Nie chcę też się nudzić w wakacje..chwila nudy w wakacje są niemożliwe ^.^ .Teraz kilka wiosennych zdjęć.






Pozdrawiam Anya !

2 komentarze:

  1. Nowa notka na http://dziecizywiolow.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Harrego <3
    Powodzenia w uczeniu się na spr. szóstoklasisty, ja na szczęście mam to już za sobą.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://ineedgoodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń