piątek, 15 marca 2013

USA ♥

Cześć !
No to piątek ^^. Tak czekałam na to i w końcu się wyśpię.No ,ale zacznę już do tematu.Jakiś rok temu styl USA mnie oczarował.Boże coś pięknego.Nie wiem jak wy na to reagujecie ,ale kiedy ja widzę spodenki z flagą,bluzy czy bejsbolówki ,to trudno wydostać mnie ze sklepu.Nie no ,ale spodnie chyba są najlepsze.Wszystko mi się podoba ,ale wszystkiego nie można mieć niestety. Są to też różne ozdoby na ścianach ,albo bandamki <kocham> Nie no kurczę rzygam tęczą .Jeszcze te przesłodkie wzorki na paznokciach (jestem w niebie) *.* Teraz foto :>





Anya !

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię motyw flagi na ubraniach. Te spodniej na zdjęciu są świetne.

    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    > dellron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam na spodenkach flagi <3 świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń