czwartek, 7 marca 2013

Słodki Flirt! :D

Słodki flirt.. niby kiczowata nazwa, ale gra świetna! Bardzo mi sie spodobała :>!

Może któraś z was gra? :D Jestem Misiax33 XD
Parę informacji o chłopakach z tej gdy *.* Wybrałam moich 4 ulubionych *.*

-Nataniel. Bardzo rozważny chłopak. Ma wredną siostrę Amber ;_; Amber od początku będzie nam dokuczać w grze ;_;  Parę inf. z Wiki :>
 Nataniel jest głównym gospodarzem liceum, więc najczęściej przebywa w pokoju gospodarzy . To rozważny chłopak, z którym niezwykle łatwo można się dogadać. Ma alergie na pyłki. Lubi koty, niestety jego mama ma na nie alergię, przez co nie może trzymać ich w domu. Ma siostrę Amber, której, jak przyznaje, dokuczał w dzieciństwie. Nie przepada za Kastielem ze względu na różnicę poglądów. Łączy ich pewien sekret, którego ujawnienie zagroziłoby zarówno Kastielowi, jak i Natanielowi.
Mój lovometr z Nim to 45 %.


-Kastiel.. To taki słodki buntownik , z którym mam -100% lovometr <//3 Pare inf. Do Kastiela dosyć ciężko się zbliżyć. Kastiel miał bardzo wiele dziewczyn, choć obecnie jest wolny. Jedną z nich była Debrah, którą poznajemy pod koniec 14 odcinka. Często opuszcza lekcje, przez co nie raz miał sprzeczkę z gospodarzem szkoły, Natanielem, bowiem za sobą nie przepadają. Kiedy był dzieckiem naprawił lalkę  Amber (zniszczoną przez Nataniela), która od tamtej pory kocha się w nim. Na szczęście bez wzajemności. Chłopak nie przepada za nią i nie traktuje jej poważnie. Urodziny ma 12 sierpnia. 
 
 
Nie mam weny by pisać dalej ;_; Życha ;*Dobranoc ;3 Jutro dokończę :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz