środa, 13 marca 2013

Strony internetowe..

Hey !
Ogólnie to nie mam weny na notkę ,więc napiszę o moich stronach internetowych może.Dobre i to ^.^ .
Więc zacznę od photobloga.Jest dla mnie dość ważny.To tam odkryłam kilka nowych ,wspaniałych osób,zaczęłam robić zdjęcia i tak jakoś no nie potrafiłabym teraz tego zostawić.
Następny jest ask.Taki zwyczajny no ,ale nieraz warto poczytać te hejty.. poprawiają mi humor.
Kolejna strona to twitter.Nie bywam tam tak często ,ale jak już jestem to coś twittne ;)
Później chyba jest Facebook xD Nie no ,ale tak jest pierwszą stroną którą sprawdzam jak tylko wejdę na neta.. takie małe uzależnienie.
Next są besty.Niestety nie mam konta,ale  nałogowo przeglądam.Nie potrafię wytrzymać dnia bez.Tak samo jak z fejsem.No ,ale okey z tym da się żyć xd .
Potem jest ten oto blog.Też nie wyobrażam sobie życia bez niego.Po prostu ma dla mnie jakąś wartość i nie potrafiłabym tak sobie go np usunąć czy coś.
Kolejny jest nowy blog http://pustakartkazdziennika.blogspot.com/ tutaj będą opowiadania.. tak planujemy razem z Ży.Jeśli możecie to zaobserwujcie ^^

No to chyba tyle.Dzisiaj bez zdjęć tych stronek ,ale ok.Nie mam czasu.Czeka mnie jeszcze trochę nauki.Dzisiejszy sprawdzian z matematyki trochę mnie przerósł.. niestety :( Poprawię to jakoś.Trzymajcie się.

Wasza Anya !

1 komentarz: