sobota, 2 marca 2013

Styl Ombre

Cześć Kochani !
Znowu tutaj jestem.Staram się dodawać coś częściej ,ale niestety ,to nie wychodzi.Ostatni miałam troche inne zajęcie.. także bloga.Właściwie ,to zakładam bloga razem z koleżanką.Mam nadzieję,że jakoś damy radę z tym wszystkim ♥.No ,ale nie o tym.Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami stylem ombre.Ostatnio coraz częściej są spotykane rzeczy w tym stylu.Mi jakoś one przypadły do gustu,bo różnią się od tych wszystkich ciuszków,oczywiście w pozytywny sposób.Najbardziej podobają mi się bluzy w tym stylu.Teraz kilka zdjęć ^.^





No to chyba tyle na dzisiaj.Do następnego napisania.Paa ;*

6 komentarzy:

  1. mam taką bluzę :DD <3
    ten 3 obrazek ;)
    Jest świetna .
    http://andletmekissyou00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to najbardziej lubię ombre na paznokciach i włosach :D
    http://dziecizywiolow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ombre gdzie by nie było zawsze śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej lubię ombre na włosach i bluzkach <3
    Fajny blog chociaż mogłabyś zmienić wygląd, który nie zachwyca no, a przynajmniej mnie. ; )
    the--end-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń